SLUITING PRAKTIJK

Per 1 januari 2023 is huisarts Jansen met pensioen.  De praktijk is overgedragen aan collega huisarts J. Hornstra in Boazum.
Onderstaand vind u belangrijke informatie over de praktijk van huisarts Hornstra die van u van  belang is vanaf 1 januari 2023.

Huisartsenpraktijk Hornstra
It Oerd 12
8635 LB Boazum
Telefoon: 0515-521223 bij SPOED kies 1
E-mail:    huisartshornstra@ezorg.nl
website: https://praktijkhornstra.huisarts-plus.nl

Openingstijden: maandag t/m vrijdag          08 - 12 en 13 - 17 uur
Afspraken telefonisch dagelijks tussen         08 - 10 uur
Of via de website
Opvragen uitslagen dagelijks tussen            11 - 12 uur

 Spreekuren huisartsen
Boazum: van maandag t/m vrijdag  van       08 - 10  en 13 - 15 uur
Scharnegoutum:
Maandag-  en dinsdagochtend van               08 - 10 uur
Donderdag- en vrijdagochtend van              08 - 10 uur

Apotheek It Noard

Legedyk 43 8929 RL Scharnegoutum
Geopend van maandag t/m vrijdag van       08:30 - 12:30 en 13:00 - 17: 00
T: 0515 – 215015
E: apotheek.itnoard@ezorg.nl
https://www.serviceapotheek.nl/itnoard

Herhaalmedicatie

U kunt uw herhaalmedicatie  inspreken op de receptenlijn van praktijk Hornstra. Telefoon 0515-521223 kies 2

 

 

 

 

Huisartsenpraktijk Jansen
It Lange Ein 46 8647 SC Sijbrandaburen

Klachten

Bespreek uw onvrede met uw huisarts.

 

Wij stellen het op prijs wanneer u, indien u ontevreden bent over ons, dit eerst met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede kunnen wij proberen dit voor u op te lossen.

 

Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE (https://www.skge.nl/portal-vervolgpagina/klacht-indienen). De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

 

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat voltallig uit een voorzitter (een (voormalig) rechter) en voorts uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (tevens jurist).

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.

Meer informatie vindt u in de folder in de wachtkamer en op www.skge.nl.


Via onderstaand klachtenformulier kunt u uw klacht bij ons melden. Wij nemen daarna binnen vijf dagen contact met u op.

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord